Lugna Dagar & EKO

Hej!
Hoppas ni hade en fin midsommar?
Min midsommar var lugn och jag satt mest ute på min balkong i helgen, det blev ju fint väder senare. Jag har också spelat in en läsvlogg under helgen, videon kommer upp på söndag på youtube.

Idag har jag varit till EKO för första gången, har länge velat åka dit men eftersom jag inte mådde bra under 2024 och fram tills nu så har det inte blivit av, förens nu. Jag var där med min kontaktperson, då hon frågade om jag ville följa med, så då passade jag på att äntligen åka dit. Passade även på då att handla saker jag behövde, så som sköljmedel och ny soda stream patron. Så nu kan jag göra bubbelvatten igen.

Här har vi lite mer av det jag köpte bla en ny stekspade blev det, en sil.

Som sagt det var trevligt att träffa igen nu efter att jag har flyttat, då det var ett tag sedan. Jag skulle absolut kunna åka till EKO igen, såg att de hade en del böcker där också, så blir nog en vända till framöver. Blev inga böcker denna gång.

Men detta är väl vad jag har gjort nyligen, och på fredag fyller farmor år så då ska jag dit och fira henne.

Kram/Amanda