Vilken är den senaste boken du läste?

Hej och godkväll!

Hoppas ni har det bra ikväll, jag har precis ätit mat och det blev fiskpanetter med mos till. Nu har jag en potatispressare men jag vill ha en elvisp så tips på bra elvispar vore underbart.

Riktigt gott blev det men hade blivit ännu godare mos med en elvisp. Nu tänkte jag dels dela med mig av min senaste video som ligger ute och även svara på dagens utmaning av madeleine https://www.saramadeleine.se/2020/01/30/bloggutmaning-29-dagar-i-februari/

Vi börjar med utmaningen som är; Vilken är den senaste boken du läste? Det är del 1 i serien de utvalda. Har kommit liten bit in i boken och ljudbok så lyssnar jag på staden av Camilla sten. Den lyssnade jag på när jag rullade hem tidigare.

Nu till min senaste video. Jag fick lite ork till att göra en video tidigare ikväll och det är verkligen kul. Har även fixat lite i köket men blir en lugn kväll. Har du några förslag på videos du skulle vilja se så skriv det i kommentarerna.

Ni får gärna dela mina videos om ni tror att någon skulle gilla dem.

Kram/Amanda

Svarat på kommentarer

Hej!

Hur mår ni? Jag mår bra, jag har precis tagit mig igenom några kommentarer och svarat på. Känns skönt med lite bloggjobb så här på måndagen. Och få undan lite jobb med bloggen som har hängt lite. Så nu har jag bara gårdagsens inlägg kvar vilket känns skönt för nu känns det inte som jag ligger efter.

Vad som sker idag vet jag inte ska nog sätta mig och läsa lite i boken de utvalda ”tankeläsaren” känner ett sug över att få vända lite blad i en fysisk bok. Så det blir dagen och så fortsätta jobba med bloggen och svara på kommentarer tänkte jag.

Jag har tänkt att jag ska försöka läsa ut den innan sommaren då jag har andra böcker som jag verkligen vill läsa. Så ja sedan handlar det om att verkligen ta den tiden att sätta sig och läsa för när jag väl gör det så älskar jag den känslan av att sitta med en bok. Fler som tycker så eller är jag ensam om det?

Glöm inte att kolla in min senaste video och hjälp mig sprida min kanal på youtube. Fun fact: Min kanal har nu 1059 visningar på youtube. Jag har fortfarande en liten kanal och vill bli större men jag har för någon vecka sedan nåt 1 mållinje nämligen 1000 visningar! Fortsätt se mina videos Tack för att ni gillar det jag gör❤😍

Kram/Amanda